partenamut logo

PARTENAMUT

De geschiedenis van Partenamut

Partenamut is de eerste onafhankelijke en vrije onderlinge verzekeringsmaatschappij in België. Haar belangrijkste missies zijn

  • Preventie door haar klanten te helpen hun gezondheidskapitaal te behouden door hun toegang tot de zorg te vereenvoudigen en door terugbetalingen en aanvullende diensten aan te bieden.
  • Mensen helpen door diensten en zorg aan te bieden om de levenskwaliteit te verbeteren van mensen die hun zelfstandigheid verliezen.
  • Ondersteunen door te luisteren naar hun cliënten en hen een gepersonaliseerde opvolging te bieden.


Partenamut is actief in Wallonië en Brussel en telt 56 kantoren waar 215 adviseurs werken ten dienste van meer dan 1.270.000 leden. In totaal heeft Partenamut ongeveer 1.300 medewerkers in dienst en werkt het samen met meer dan 300 partners (sportwinkels, opticiens, diëtisten, kindercursussen, …).

partenamut spareo

Wie en hoe kan ik intekenen op producten van Partenamut?

Partenamut verdeelt zijn producten aan particulieren uitsluitend via directe kanalen. Een Partenamut-verzekering kan worden afgesloten in een kantoor, per telefoon of online.

Online inschrijving

Om een Partenamut-verzekering online af te sluiten, volgt u deze stappen:

  1. Ga naar hun website en klik op “Online inschrijven”.
  2. Geef aan of u al klant bent bij Partenamut of niet.
  3. Indien u nog geen klant bent, vul dan de gevraagde informatie in. Indien u reeds klant bent, ga direct naar stap 4.
  4. Selecteer het (de) product(en) van uw keuze.
  5. Rond uw aanvraag af met Itsme, met uw e-ID kaartlezer of per SMS. U kunt er ook voor kiezen om de documenten te downloaden, af te drukken en op te sturen naar Partenamut op het adres onderaan dit artikel.


Abonnement met een adviseur van Partenamut

Als u hulp nodig heeft bij uw inschrijving, kunt u dat op de volgende manieren doen met een adviseur van Partenamut:

  • Vraag om telefonisch gecontacteerd te worden door een adviseur door hun online contactaanvraagformulier in te vullen.
  • Maak een afspraak met een Partenamut-adviseur in een filiaal of via videobellen.

De mening van Spareo over Partenamut

Welke producten biedt Partenamut aan?

Naast de standaarddekking biedt Partenamut verschillende ziekenhuisverzekeringen en tandartsverzekeringen aan.

De basisdekking van Partenamut

Naast de prestaties van de verplichte verzekering (geneesmiddelen, artsen, ziekenhuizen, kinesisten, enz.) omvat de basisdekking van Partenamut meer dan 70 diensten en prestaties om u te helpen bij uw gezondheid. Met deze verzekering genieten u en uw gezin onder meer van

  • Aanvullende vergoedingen voor psychologie, sport, kindercursussen, optische zorg en anticonceptie,
  • Advies en individuele begeleiding via de sociale dienst en de Partenamut materiaalverhuur, evenals een psychologische hulplijn,
  • Permanente online toegang tot uw dossier via uw Mijn Partenamut klantenruimte,
  • Vereenvoudigde procedures,
  • Exclusieve kortingen bij meer dan 300 partners van Partenamut op het gebied van gezondheid en welzijn.


Partenamut hospitalisatieverzekering

Partenamut biedt ook 3 hospitalisatieverzekeringsformules aan:

Hospitalia

Met de Hospitalia-verzekering breidt Partenamut uw bescherming bij ziekenhuisopname uit. In het bijzonder krijgt u :

  • Ondersteuning bij uw hospitalisatieprocedures,
  • Een abonnement zonder leeftijdsgrens bij aansluiting,
  • Vergoeding van uw rekeningen tot € 25.000 per jaar,
  • Vergoeding vanaf de eerste dag van de ziekenhuisopname,
  • Vergoeding van uw ziektekosten 30 dagen voor en 90 dagen na de ziekenhuisopname,
  • Vergoeding voor daghospitalisatie.


Bovendien kunt u kiezen voor een extra garantie die 31 erkende ernstige ziekten dekt. Zo geniet u, naast de basisdekking, van een aanvullend plafond van 7.000 euro per jaar.

Hospitalia Plus

Met Hospitalia Plus geniet u onder meer van

  • Dekking zonder jaarlijks vergoedingsplafond,
  • Vergoedingen tot 300% van de aanvullende honoraria betaald aan gezondheidswerkers,
  • Vergoeding van zorg 60 dagen voor en 180 dagen na de ziekenhuisopname,
  • Het comfort van een eigen kamer,
  • De dienst Hospitalia Assist, die u 40 uur extra bijstand biedt tijdens en na een ziekenhuisopname en tot 1.000 euro per gebeurtenis (met een maximum van 2 gebeurtenissen per jaar).
  • Vergoeding tot € 7.000 voor ambulante behandeling in geval van een ernstige ziekte als u deze aanvullende dekking afsluit.


Hospitalia Continuité

Hospitalia Continué is een product van Partenamut dat wordt aangeboden aan personen die al een ziekenhuisverzekering hebben via hun werkgever. Als uw beroepssituatie verandert (pensioen, verlies van werk, …) en de verzekering van uw werkgever u niet meer dekt, neemt de Hospitalia Continuité-verzekering het over. En dat zonder dat u een wachttijd moet doorlopen, een medische vragenlijst moet invullen of een extra premie moet betalen op basis van uw leeftijd.

De verzekering Dentalia Plus van Partenamut

Dentalia Plus van Partenamut biedt u een vergoeding tot € 1250 per persoon per jaar voor uw tandheelkundige zorg. Er gelden echter maxima voor de vergoeding, afhankelijk van het jaar van aansluiting. U hoeft geen medische vragenlijst in te vullen en u bent gedekt voor tandheelkundige zorg in België en in de buurlanden. Bovendien wordt u bij een ongeval vergoed, zelfs als u nog in opleiding bent. Deze verzekering is gratis voor kinderen van 0 tot 3 jaar.

Wenst u een offerte te ontvangen voor één of meerdere verzekeringen van Partenamut? Vul het formulier in en een makelaar zal binnenkort contact met u opnemen.

Waardering & klantenbeoordeling van Partenamut via Google

Spareo voorzichtigheid!

Heel vaak komen de beoordelingen die u op Google Review vindt van HYPER "tevreden" en "ontevreden" klanten. Dus neem niet zomaar aan wat ze zeggen!

Evelin RoybovEvelin Roybov
17:18 22 Mar 24
Lydiane TurquetLydiane Turquet
20:26 15 Mar 24
Ana SAna S
20:44 10 Nov 23
De slechtste ervaring....1 maand waarin we zijn gaan denken om beter bediend te worden...en het is de slechtste service op alle niveaus...menselijk, kwaliteit, empathie, vaardigheden, probleemoplossing.U hoeft niet te bellen om een ​​manager of iemand te zoeken die u kan helpen. Ze weten gewoon hoe ze moeten herhalen wat je op hun site vindt...Let op: de dienst voor ziekenvervoer is "afhankelijk van beschikbaarheid"...dus ze lieten me in de m...! Ze stelden voor dat ik op Google naar een taxi zou zoeken... en ik heb het allemaal gezegd... Ik zal er nog meer toevoegen!
Gheorghe AvasiloaieGheorghe Avasiloaie
10:49 06 Sep 23
OK.
maryse gybelsmaryse gybels
16:37 24 Feb 23
Hallo,Ik ben al 50 jaar met jullie verbonden. Uw Jemeppe-bureau weigerde mij een glas water te geven na een zware val, in aanwezigheid van vijf getuigen, niet ver van hun kantoor... multifragmentaire breuk van de linkerknieschijf, een uur later opgemerkt op de eerstehulpafdeling van Citadelle.Ik wil een fatsoenlijk antwoord, geen verontschuldiging!!..Ik ging zorgverklaringen indienen zonder afspraak. Maar kan een beleggingsfonds een glas water weigeren aan een simburger...
Zeer goede ontvangst, iets te veel mensen,
Eric BrabEric Brab
07:51 12 Oct 22
Pas op! Wederzijds veilig met gezichtsherkenning voor binnenkomst! Het dragen van het masker is niet verplicht maar de afspraak is wel verplicht! De receptioniste zegt dat bij Bd Anspach de afspraak niet verplicht is maar niet waar! De zorgverzekering is er niet om je te helpen. Vluchten !
antonio Gallivanoantonio Gallivano
12:34 17 Aug 22
Ze zijn beschikbaar en efficiënt. Ik zou nergens anders heen gaan. Snelle afspraak
Renaut GuiotRenaut Guiot
11:48 11 Aug 22
Nadat een wijziging van bankrekening en 2 aanmaningen om de automatische incasso te wijzigen onbeantwoord bleven, mislukt de automatische incasso aangezien de rekening is gesloten. Ik kreeg toen een zeer dreigende brief. Deze charmante mensen vroegen ook aan mijn tante, wier echtgenoot net was overleden, om persoonlijk zijn overlijdensakte te komen indienen.
Me MeMe Me
17:06 08 Feb 22
Geen aandacht voor zijn klanten!Ze liegen openlijk tegen klanten door hen dezelfde dag betaling te beloven, terwijl ze, als je ze een paar dagen later om dezelfde redenen terugbelt, met dezelfde excuses naar buiten komen met andere beloften...Aarzel niet om de concurrentie te raadplegen
js_loader

Hoe kan ik contact opnemen met Partenamut?

Als u al klant bent bij Partenamut, raden wij u aan contact op te nemen met een van hun adviseurs via uw persoonlijke online ruimte Mijn Partenamut.

Indien nodig kunt u op de volgende manieren contact opnemen met een adviseur van Partenamut:

  • Per videogesprek door een afspraak te maken via hun website.
  • Door een afspraak te maken in een kantoor. Partenamut kantoren zijn alleen toegankelijk op afspraak.
  • Per e-mail door het online contactformulier in te vullen dat beschikbaar is op hun website.
  • Per telefoon op +32 3 444 41 11. Een adviseur staat u te woord van maandag tot vrijdag, van 8 tot 17 uur.


U kunt Partenamut ook volgen op sociale netwerken via hun Facebook, Linkedin, Instagram, Twitter en Youtube pagina’s.

De officiële contactgegevens van Partenamut zijn als volgt:

Postadres

Partenamut – Hoofdkantoor
Louis Mettewielaan, 74-76
1080 – Molenbeek

Bedrijfsnummer: 0411.815.280

Telefoon: +32 2 444 41 11

Website: www.partenamut.be

Als u een onnauwkeurigheid in de bovenstaande presentatie vindt, laat het ons dan weten via het contactformulier